Leden inschrijfformulier

Als lid van de Wijkvereniging heeft u inzicht in en invloed op wat er zich in de wijk afspeelt. Wij doen ons best om de Rietlanden zo mooi en zo groen mogelijk te houden. Help ons daarbij, óók als u meent dat we zaken beter of anders kunnen doen, door lid te worden.

Voor € 10,00 per jaar zit U op de eerste rij om mee te doen met het behoud van onze mooie wijk en waar nodig die te verbeteren. Om als EOP (Erkend Overleg Partner van de Gemeente) goed te functioneren en dat met een groot draagvlak vanuit de wijk te kunnen doen, is het van belang dat de Wijkvereniging zoveel mogelijk leden heeft. Daarom roepen we iedereen op om lid van de Wijkvereniging te worden.

U kunt zich als lid aanmelden via onderstaand inschrijfformulier. Wij hechten er waarde aan om goed inzicht te hebben in het ledenbestand, zodat we u snel, direct en gemakkelijk kunnen bereiken en raadplegen. Op dat formulier kunt u (als u ons inhoudelijk als vrijwilliger wilt helpen) ook aangeven op welk gebied en met welke vaardigheden u als vrijwilliger ingezet zou willen worden.

Aanmeldformulier

Naam(Vereist)