AED

Bij een noodsituatie bel altijd 112

Financiële bijdrage van de wijkvereniging voor het aanschaffen van een AED apparaat.

In de Rietlanden zijn meerdere AED apparaten aanwezig, uiteraard vinden wij als wijkvereniging dit erg belangrijk. Daarom stimuleren wij de aanschaf ervan en geven een financiële bijdrage hiervoor.
Hebt u plannen om een AED apparaat in uw omgeving te plaatsen de wijkvereniging geeft, onder bepaalde voorwaarden, een financiële bijdrage voor het aanschaffen. Het plaatsen en aanschaffen van een AED apparaat doet u bij voorkeur samen met uw buurt bewoners. Ook de daarbij behorende opleidingen en cursussen kunt ook het beste doen samen met mensen uit uw omgeving.
Wilt u in aanmerking komen voor een financiële bijdragen van de wijkvereniging, neem dan vooraf contact met ons op dan weet u vooraf precies waar u aan toe bent.

Ben jij burgerhulpverlener bij HartslagNu? Dan kun je de AED’s in jouw buurt zien in je HartslagNu-account*.
Mocht er een noodsituatie in uw omgeving zijn: bel 112, daar kan men actie nemen en weten ze ook waar eventueel een AED aanwezig is.
Voor meer informatie zie de website van MijnHarslagNu, daar is meer informatie te vinden.