Bewonerinitiatieven

Hebt een goed idee voor uw buurt of straat, of wilt u een speeltoestel of picknicktafel aanvragen aarzel dan niet en doe een aanvraag.
Het gaat om initiatieven die de kwaliteit van uw leef en woonomgeving verbeteren en/of de sociale samenhang binnen een wijk en tussen bewoners te versterken.
De financiering van een goedgekeurd initiatief, wordt 50/50 gedaan door de wijkvereniging en de gemeente.

Wat zijn de voorwaarden:

Het initiatief moet binnen uw straat of buurt voldoende draagvlak hebben om uitgevoerd te mogen worden.
Bespreek daarom uw initiatief altijd eerst met uw buurtbewoners, want de uitvoering dient voor een groot deel door u en de medebewoners gedaan te worden.
Uiteraard moet het ook technisch en financieel haalbaar zijn.

Wat moet u doen:

Print het onderstaande handtekeningen formulier uit en zorg voor voldoende namen en handtekeningen van mede buurtbewoners en de contact persoon(en).
Maak daarnaast een duidelijke omschrijving en onderbouwing van hetgeen u zou willen realiseren, voeg eventueel een tekening of een foto bij en maak een kostenraming.
Scan de formulieren in en sleep of kopieer dat naar het bestand vakje van het onderstaande contact formulier en verstuur dit via het contact formulier naar de wijkvereniging.
Of kom langs op ons spreekuur, op de dinsdag middag in de Valkenhof, en breng de formulieren  persoonlijk langs waar u eventueel uw initiatief kunt toelichten.

Contactformulier

Contactformulier op de Contact pagina

Naam(Vereist)
Sleep bestanden hierheen of
Toegestane bestandstypen: jpg, jpeg, png, pdf, Max. bestandsgrootte: 64 MB.