Digitale wijkaanpak Eendenveld, Duivenveld, Valkenveld, Uilenveld, Spechtenveld en Zwaluwenveld

Online bijeenkomst

Een energiezuinige woning is toekomstbestendig én een slimme investering. Wanneer u energiezuinig woont heeft u een lagere energierekening, meer comfort en een hogere woningwaarde. Waar kunt u het beste beginnen? Speciaal voor Rietlanden organiseren de gemeente, de DoeTank, wijkvereniging Rietlanden Smart Twin een digitale wijkaanpak, waarbij van de verschillende woningtypen uit de buurt een digitale kopie wordt gemaakt. Woningeigenaren uit Rietlanden ontvangen in de week van 22 mei een brief met een sleutelcode om in te loggen op het computerprogramma 0022Smart Twinu0022;. Met Smart Twin kan u makkelijk doorrekenen wat de mogelijkheden zijn voor bepaalde verduurzamingsmaatregelen – zoals vloer- of muurisolatie, of zonnepanelen – en wat daar de kosten en opbrengsten voor zijn. Goed om te weten: De digitale wijkaanpak in Rietlanden wordt stap voor stap uitgerold. In de week van 22 mei krijgen de woningen in de buurt van de straten Eendenveld, Duivenveld,Valkenveld, Uilenveld, Spechtenveld en Zwaluwenveld een sleutelcode toegestuurd. Alleen woningeigenaren met een grondgebonden woning ontvangen een sleutelcode voor hun digitale woning. Heeft u uw sleutelcode ontvangen, kom dan naar de informatieavond! Op 23 mei organiseert de gemeente samen met de DoeTank, wijkvereniging Rietlanden en Smart Twin een online informatieavond over onder andere hoe u de digitale woning kan gebruiken om uw woning te verduurzamen. Op de online informatieavond is ook aandacht voor het WijkUitvoeringsPlan voor de Rietlanden.U kunt zich aanmelden voor de bijeenkomst via u003ca href=u0022http://www.regionaalenergieloket.nl/actiesu0022u003ewww.regionaalenergieloket.nl/actiesu003c/au003ern● Wanneer: dinsdag 23 mei● Locatie: online ● Tijd: start 19.30 – einde 21.00 uurr Heeft u uw sleutelcode voor uw digitale woning ontvangen in de post? Meld u dan aan voor de online informatieavond op dinsdag 23 mei. Tijdens deze informatieavond vertellen de gemeente samen met de DoeTank, wijkvereniging Rietlanden en Smart Twin u graag meer over onder andere hoe u de digitale woning kan gebruiken om uw woning te verduurzamen.

Logo energie transitie 2