Over de

Wijkvereniging Rietlanden

– Wijkvereniging Rietlanden is al sinds 1993 een stuwende kracht voor, door en met de bewoners van de wijk. Wij willen ons inzetten om fijne en waar nodig betere leef en woonomgeving in de wijk te creëren. Wij zijn een vereniging met leden en een bestuur, waar in een jaarvergadering verantwoordelijkheid wordt aflegt over de activiteiten.rnMeld u aan als lid en praat mee, dat kan vanaf slechts € 10,u002du002d per jaar.rnrn- De wijkvereniging is een z.g.n. EOP, Erkend Overleg Partner, dat wil zeggen dat de gemeente Emmen verplichtingen heeft naar de wijkvereniging. Periodiek overleggen wij met de gemeente over allerlei zaken die in de wijk spelen. Tevens als er iets belangrijks in onze omgeving plaatsvind, zoals b.v. een wegafsluiting of iets dergelijks, worden wij daarover geïnformeerd.rnErkende Overlegpartners kunnen de gemeente advies geven over allerlei onderwerpen als plannen, doelen, beheer of verbeteringen. De samenwerking met de Erkende Overlegpartners is geregeld in een verordening (zie daarvoor onderstaande link). Ook is er vanuit de gemeente een u0022Gebieds Coördinatoru0022 aangesteld die contact houd tussen de wijk en de gemeente.rnrn- Bij het plaatsen van speelvoorzieningen hebben wij een actieve rol, door plaatsing en keuze direct af te stemmen met de gemeente met daarbij een belangrijke rol voor de buurtbewoners zelf.rnrn- Periodiek willen wij voorlichting bijeenkomsten houden over allerlei actuele zaken b.v. de energie transitie.rnrn- Vergeleken met de beginperiode is er veel leuks en moois bereikt, de wijk van de 90-er jaren is een heel andere dan die van dit moment en is nog steeds in beweging.rn- Hebt u vragen of wilt u iets onder onze aandacht wilt brengen, neem dan gerust contact op of kom langs op ons wekelijkse spreekuur.rn- Voor meer informatie kijk ook elders op deze site.

2 kolommen tekst

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Aenean commodo ligula eget dolor. Aenean massa. Cum sociis natoque penatibus et magnis dis parturient montes, nascetur ridiculus mus. Donec quam felis, ultricies nec, pellentesque eu, pretium quis, sem. Nulla consequat massa quis enim. Donec pede justo, fringilla vel, aliquet nec, vulputate eget, arcu.

2 kolommen tekst

Gallerij subtitel

Gallerijtitel

Swipen maar

Een carrousel blok!

u003ch3u003eVacatures of links 1u003c/h3u003ernDit is het eerste deel van het links blok en kun je tekst kwijt 1.

u003ch3u003eVacatures of links 2u003c/h3u003ernDit is het tweede deel van het links blok en kun je ook tekst kwijt 2.rnrnDeze tekst is in word gemaakt, kun je dat kopieren naar een blok?rnrnu0026nbsp;

3 kolommen tekst

Tijd voor actie! Dit blok kan je aansporen tot actie